با راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری رهگیری مکاتبات، از این پس امکان پیگیری الکترونیک مکاتبات با این منطقه فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، در این راستا کلیه سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و مراجعین می‌توانند پس از دریافت کد رهگیری از دبیرخانه سازمان، به پرتال منطقه آزاد انزلی به آدرس www.aznzalifz.ir مراجعه و بدین وسیله از ارجاعات نامه مطلع شوند.

این خدمت علاوه بر سهولت پیگیری و گسترش مجازی فضای کسب و کار، سبب کاهش هزینه و زمان از سوی مراجعین می شود و از طرفی دیگر سازمان منطقه آزاد انزلی را یک گام دیگر به اهداف عالیه خود که همانا حذف بوروکراسی، ایجاد سهولت در راه‌اندازی کسب و کار و تبدیل منطقه آزاد انزلی به سازمانی الکترونیکی و پیشرو در زمینه IT است، نزدیکتر می‌سازد.

امکان ارسال و دریافت ایمیل، پیامک، تلفن گویا، ثبت و رهگیری شکایات، سامانه یکپارچه گمرکی، پرتال خدمات گمرکی و همچنین سامانه اتوماسیون اداری از جمله دیگر خدمات الکترونیک ارائه شده از سوی این سازمان است.

ارسال دیدگاه

کاربر گرامی انزلی کلاب لطفا عدد را در کادر زیر وارد کنید *