فرماندار بندرانزلی حفظ اعتماد مردم و اعتمادسازی در کنارافزایش فضای رضایتمندی شهروندان در کنار تکریم ارباب رجوع را از اصول خدمتگزاری مسولان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار انزلی کلاب اسماعیل حیدری آزاد پیش از ظهر سه شنبه در نخستین دیدار مردمی خود پس از تصدی گری سمت فرمانداری این شهر ساحلی اظهار کرد:مسئولیت‌پذیری، خدمتگزاری، رسیدگی به مشکلات مردم و در نهایت تکریم ارباب رجوع وظیفه همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.
وی افزود: اصل خدمتگزاری بر مبنای تکریم مردم است و باید این اصل به عنوان مهمترین اولویت، در سرلوحه کار مسئولان دولت قرار گیرد.
فرماندار انزلی مسئولیت ها امانتی در دست مسولان دانست و تاکید کرد: جلسه تودیع و معارفه یک روزی برای همگان برگزار خواهد شد و باید دانست که بالاترین عبادت برای مدیران دستگاه های اجرایی ، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است.
حیدری آزاد در خصوص تکریم ارباب رجوع خاطر نشان کرد: مسئولان و مدیران شهرستان باید در قبال مردم مسئولیت پذیر بوده و در انجام کارها از خرد جمعی استفاده کنند.
وی افزود: باید علاوه بر استفاده از نوآوری و خلاقیت در انجام کارها ، از فرصت ها و پتانسیل ها استفاده کنیم.
فرماندار یادآور شد: هر هفته با دعوت از مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان به مردم ، مشکلاتشان بررسی تا در نهایت، ارباب رجوع با لبخند رضایت و با دست پر برگردند.

حیدری آزاد اظهار امیدواری کرد: با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و همراهی مسئولان شهرستان بندرانزلی در خدمت به مردم ولایت مدار و شهیدپرور این شهر ساحلی بیش از پیش گام برداشته و با تمام توان در جهت رفع محرومیت‌ها همت کنیم .

به گزارش خبرنگار انزلی کلاب صبح سه شنبه مدیران ادارت گاز، آبفا، برق، کمیته امداد، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن و تجارت در دفتر فرماندار حضور یافته و فرماندار شهرستان بندرانزلی در نخستین دیدار مردمی خود علاوه بر بررسی مشکلات مراجعه کنندگان ، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مراجعین صادر کرد.

تهیه خبر:رزا شکرگزار

ارسال دیدگاه

کاربر گرامی انزلی کلاب لطفا عدد را در کادر زیر وارد کنید *