13940116000647_PhotoA

 

عبد الصمد صفر نژاد فرماندار انزلی،عصر دیروز در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان در سال جدید با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از انزلی اظهار کرد : امسال با تمهیداتی که برای انزلی اندیشیده شده بود شاهد حضور چشمگیر مسافران نوروزی در انزلی بودیم.

وی نقش دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مهم دانست و تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها پای کار بودند تا بتوانند رفاه مهمانان را فراهم کنند.

فرماندار انزلی فلسفه وجودی تمام مسئولین دستگاه‌های اجرایی را تنها خدمت به مردم دانست و افزود: غیر از این مورد چیز دیگری نمی‌تواند برای مدیران مهم باشد.

وی با بیان اینکه ابتدا باید نظم و انضباط اداری را از خود آغاز کنیم، گفت: رفتار اداری و کلاس مدیریت اداری را باید در اداره رعایت کنیم و روی کارکنان خود اشراف داشته باشیم.

صفرنژاد تکریم ارباب‌رجوع را مورد تاکید مدیران اداره‌های انزلی در سال جدید قرار داد و اظهار کرد: رضایت‌مندی ارباب رجوع موجب آرامش خاطر و ارائه خدمات بهتر می‌شود.

وی از مدیران اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی انزلی خواست با رسانه‌ها همکاری کنند و اطلاعات درست در اختیار آنها قرار دهند و یادآور شد: یکی از فاکتورهای مهم بنده مصاحبه با اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری‌ها است.

این مسئول خودداری از مصاحبه با اصحاب رسانه را موجب ایجاد شایعه دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها دیده‌بان ما هستند و زمانی که مصاحبه انجام نمی‌شود شایعه‌ شکل‌ می‌گیرد که باید در نطفه خفه شود.

وی از سرکشی به اداره‌های انزلی پس از پایان سفر رئیس‌ جمهور به گیلان خبر داد و گفت: پس از پایان سفر رئیس جمهور به تمام اداره‌ها سرکشی می‌کنم تا از نزدیک معیارها سنجیده شود.

صفرنژاد مردم را بزرگ‌ترین سرمایه کشور خواند و افزود: هنر ما مدیران است که چگونه می‌توانیم قلوب مردم را به دست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که برای هر پست مدیریتی به طور تقریبی ۷۳ شهید دادیم و ما مدیون ایثارگران و مردم هستیم و این پست‌ها امانت است و آنچه که باقی می‌ماند تنها عملکرد ماست و خوشبخت مدیرانی که شرمنده شهدا و ایثار گران نیستند.

منبع : فارس

ارسال دیدگاه

کاربر گرامی انزلی کلاب لطفا عدد را در کادر زیر وارد کنید *

۱۷ فروردین ۱۳۹۴

جناب صفر نژاد ، فرماندار محترم انزلی و حومه ، سلام
باعث خوشحالی است که در آغاز راه بر اهمیت ارتباط با رسانه ها تأکید می کنید و این امید زنده می شود که در دورۀ شما روابط عمومی فرمانداری و همه ادارات فعال تر از گذشته خواهند شد و انشاءالله پیوند بین رسانه ها که زبان مردم هستند و مدیران شهرستان را برقرار خواهند نمود
لازمۀ موفقیت در این امر ، نظارت مستقیم جنابعالی بر تقویت روحیه پاسخگویی ، آموزش روابط عمومی ها برای تعامل با رسانه ها ، گسترش وسایل ارتباطی نوین ، ایجاد و به روز کردن سایت ها ، و در نهایت اخذ گزارش از مطالب رسانه ها و پاسخ به آن ها

برایتان آرزوی موفقیت دارم

پاسخ

محراب

محراب

۱۷ فروردین ۱۳۹۴

در شهر اولین ها بی شک آقای پورشعبان از این لحاظ اولین هستند.بهترین روابط عمومی رو دارن ایشون

پاسخ

علیرضا اسدی

۱۷ فروردین ۱۳۹۴

حالا که شما به ارتباط با رسانه ها علاقه مندید پس رایزنی کنید کاربران انزلی کلاب دیداری با شما داشته باشند و از مشکلات شهر و راهکارهاشون بگن

پاسخ

انزلی چی

۱۷ فروردین ۱۳۹۴

فرماندار جان به شهردار بگو بجای اینهمه خودنمایی یک کم انصاف داشته باش جوونی که با هزار بدبختی ۱۰ میلیون وام گرفته وتو حیاط خونه پدریش ۱۰متر مغازه زده تا از در بدری وبیکاری نجات پیدا کنه براش متری ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ یعنی برا ۱۰ متر ۲۵ میلیون جریمه ننویسید یک کم خجالت بکشید.ارث بابامونه براش زحمت کشیده حالا همکه خودش فوت کرده یک خانواده ۶ نفری امیدشون به این مغازه هست .برید کمی از درامد های میلیاردی تاجرای گمرک وبندرو شیلات … بگیرید.ممنون

پاسخ

۱۷ فروردین ۱۳۹۴

جناب فرماندار ، ۲ نکتۀ مهم :

واقعا” جای تعجب و تأسف دارد که بیشتر ادارات ما فاقد واحدی بنام روابط عمومی هستند و آن ها که ظاهرا” از این واحد برخوردارند مشخص نیست چه وظایفی را دنبال می کنند.
در دنیایی که تمام ساندویچی ها و طباخی ها و تاکسی ها دارای وبسایت هستند و سفارشات را آنلاین قبول می کنند ، ادارات ما یا هنوز با این ابزار ساده و کم هزینه آشنا نیستند یا اگر وبسایت دارند ، به روز نیستند !

اگر جنابعالی نسبت به این امر همت بگمارید ، در سال اول کارتان به توفیق خوبی دست پیدا می کنید و در پایان سال می توانید انزلی را از نظر استفاده از ابزار نوین ارتباطی بعنوان شهر نمونه معرفی کنید ، البته از ثمرات این توقیق شما و مردم بهره مند خواهید شد ، کافی است با صرف ناچیزترین مبلغ و آموزش یک هفته ای تمام ادارات را صاحب سایت کنید و از رؤسای ادارات بطور منظم گزارش بگیرید.
موفق باشید

پاسخ