OfficeAutomationProducts

سیستم اتوماسیون اداری به منظور مکانیزه نمودن کارهای اداری در واحد های مختلف شهرداری انزلی در حال راه اندازی می باشد.

سیستم موجود که پس از بررسی های کارشناسی انتخاب شده در زمینه گردش مکاتبات  به مرحله اجرا در آمده است.

استفاده از یک سیستم اتوماسیون اداری مناسب، علاوه بر اینکه  باعث صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها و در نتیجه بهره ور شدن سازمان میشود، دستاوردهای چشم‌گیری برای مدیران، کارشناسان، کارکنان دبیرخانه و بایگانی ، ارباب رجوع یک سازمان و در نهایت محیط زیست به دنبال دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره میکنیم.

حذف قابل ملاحظه‎ای ازمکاتبات کاغذی در سازمان

انجام تمامی کارهای اداری در هر زمان و حتی خارج از محل کار

استفاده بهینه از زمان با عملیات خودکارسازی فرآیندهای اداری

ثبت و نگهداری سوابق در حجم کمتر، ایمنی بالا و مراجعه‎ی آسان

برداشته شدن دفاتر حجیم اندیکاتور از روی میزکار دبیرخانه

به حداقل رسیدن توقف، اشتباه، تکرار و بیهود ه‌کاری در عملیات ثبت اسناد و مدارک

مدیریت متمرکز و ایجاد شفاف ‎سازی در مراحل گردش اسناد

پایش فعالیتهای سازمان و تولید گزارشهای متنوع مدیریتی

مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان

ردیابی امور وپیگیری به موقع مراحل کار

ارباب رجوعان در هر لحظه میتوانند با مشاهده آخرین اقدام انجام شده روی نامه، از پیشرفت کار مطلع گردند.

ارباب رجوعان بدون نیاز به دوندگی در سازمان و مواجهه با کارکنان، از نواقص اسناد و مدارک پرونده خود آگاه شده و قادر به رفع آن ‌باشند.

پیگیری نامه‌ها از طریق تلفن و یا اینترنت درراستای طرح تکریم ارباب رجوع

تعامل الکترونیکی با سایر سازمان‎ها

صرفه جویی در کاغذ و در نتیجه آن کمک به جلوگیری از قطع شدن درختان در راستای حفظ محیط زیست/ سایت پورتال شهرداری بندر انزلی

ارسال دیدگاه

کاربر گرامی انزلی کلاب لطفا عدد را در کادر زیر وارد کنید *

جسین جسین زاده

۱۷ شهریور ۱۳۹۳

من جهت کار اداری مراجعه کردم.ارباب رجوع گیج و بلاتکلیفه این میفرسته برای اون و اون میفرسته برای یکی دیگه.قبلا سیتم بهتر بود مراجعه کننده میدونست با کی طرف جسابه .ولی حالا همش میندازن گردن اوتوماسیون .برای یک نامه ساده باید معاون دستور بده بعد دبیرخانه از اونجا به بعد آویزانی

پاسخ

majid

majid

۱۷ شهریور ۱۳۹۳

خدا بکنه راه بیفته.وضعیت سنتی خیلی اعصاب خرد کن و خسته کنندست

پاسخ